19 листопада 2025 року відбулося обговорення освітньої програми Середня освіта (Природничі науки) представниками трьох закладів вищої освіти:
Рівненського державного гуманітарного університету (Грицай Н. Б., завідувач кафедри природничих наук, д-р пед. наук, професор; Мельник В.Й., гарант освітньої програми «Середня освіта (Природничі науки)», канд. геогр. наук, професор, професор кафедри природничих наук; Мартинюк Г. В. доктор хім. наук, професор, професор кафедри природничих наук; Мартинюк В.О., кандидат геогр. наук, професор кафедри природничих наук ).
Мукачівського державного університету (Молнар-Бабіля Дж. I., гарант освітньої програми «Середня освіта (Природничі науки)», канд. хім. наук, доцент; Бродович Ю. P., завідувач кафедри інженерії технологій та професійної освіти, канд. с.-г. наук; Козарь О. П., д-р техн. наук, професор, професор кафедри інженерії технологій та професійної освіти; Опачко М. В., д-р пед. наук, професор, професор кафедри інженерії технологій та професійної освіти »).
Участь у зустрічі також взяли викладачі Закарпатського угорського університету імені Ференца Ракоці ІІ: Гаднадь Іштван І., гарант освітньої програми «Середня освіта (Природничі науки)», доктор філософії (PhD) з природничих наук, доцент кафедри біології та хімії, розробники програми: Когут Ержебет І., доктор філософії (PhD)з ботаніки, завідувач кафедри біології та хімії, Філеп Михайло Й., канд. хім. наук, доцент кафедри біології та хімії, старший науковий дослідник, а також Сікура Аніта Й., канд. біол. наук, професор кафедри біології та хімії, професор.
Під час обговорення учасники детально проаналізували структуру та зміст освітньої програми «Середня освіта (Природничі науки)», поділилися особливостями її реалізації у своїх закладах, а також висловили пропозиції та зауваження з метою вдосконалення програми.
Подібний формат обговорення дає можливість порівняти підходи до формування освітніх програм різними університетами.
Учасники відзначили важливість залучення здобувачів вищої освіти до навчання та вдосконалення програм, що сприяють їх активній участі в освітньому процесі.
Зустріч сприяла поглибленню академічної співпраці та забезпеченню високої якості підготовки фахівців у галузі природничих наук.

