Здобувачі вищої освіти беруть активну участь у роботі міжнародних та всеукраїнських науково-практичних конференцій, публікують свої статті у збірниках наукових праць та матеріалах конференцій.
2024 рік
- Артемовець А. ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
- Бовталюк Д. С. Реалізація діяльнісного підходу до навчання природничих предметів у старшій школі. Інноваційна педагогіка. 2024. Вип. 75. С. 261-263.
- Бричка С. Використання задач на уроках природничих предметів у старшій школі. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини». Полтава, 2024.
- Горейко О. Р. РЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ БІОЛОГІЇ ТА ФІЗИКИ НА УРОКАХ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
- Грицай Н., Полюхович І. Реабілітація компетентнісного підходу на уроках біології і екології в 10-11 класах. Освітньо-наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації. Рівне, 2024. С. 130-133.
- Грицай Н.Б., Ойцюсь Л.В., Попельницька О. В., Мельник К.І. Різноманітність форм і видів позакласної роботи з природничих предметів у закладах загальної середньої освіти. Природнича освіта та наука. 2024. № 5. С. 8-12.
- Добриднік Н.О. Забруднення річки Устя в межах міста Рівне. Матеріали 76-ої науково-практичної конференції студентів, аспірантів та слухачів Малої лісової академії НЛТУ України. Львів, 2024. С. 187-190.
- Колодій Я. А. ВИКОРИСТАННЯ МЕНТАЛЬНИХ КАРТ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ 9 І 10 КЛАСАХ. Збірник наукових праць студентів. «Студентський науковий вимір проблем природничо-математичної освіти в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього простору». Глухів, 2024. С. 133-138.
- Литвинець Г.О., Грицай Н.Б. ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ У НАВЧАННІ БІОЛОГІЇ І ЕКОЛОГІЇ. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
- Літвін К. О., Попельницька О.В. ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ «СВІТОВЕ КАФЕ» У НАВЧАННІ БІОЛОГІЇ І ЕКОЛОГІЇ. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
- Ліщук А. Ю., Грицай Н.Б. ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: Збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
- Ляхович Д. С., Грицай Н.Б. ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ЯК ЗАСОБУ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: Збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
- Максимчук Н.А. ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ З ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ. Збірник наукових праць студентів. «Студентський науковий вимір проблем природничо-математичної освіти в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього простору». Глухів, 2024. С. 138-142
- Максимчук Н.А., Грицай Н.Б. Використання цифрових інструментів під час дистанційного навчання хімії в старшій школі. ХVІІ Менделєєвські читання (ХVІІ Полтавські хімічні читання): збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 13 – 14 березня 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] – Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2024. С. 134-138.
- Маринич І. В. Біорізноманіття Державного ботанічного заказника "Вишнева гора". Матеріали 76-ої науково-практичної конференції студентів, аспірантів та слухачів Малої лісової академії НЛТУ України. Львів, 2024. С. 137-140.
- Матвійчук О., Мельник В. Роль харчування людини в формуванні здорового способу життя. Альманах «QN» : збірник наукових праць студентів VІ Всеукраїнської студентської науко-во-практичної інтернет-конференції «Студентський науковий вимір проблем природничо – математичної освіти в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього простору» (Глухів. 16-17 травня 2024 року). Випуск 14. Глухів, 2024. С. 35-39.
- Мельник В., Вальковець Ю. Захворювання інфекційним гепатитом – актуальне питання методики навчання біології. Збірник тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю «ІІІ Шкловські читання «Проблеми сучасних природничо-математичних наук та методик їх викладання»». (м. Глухів, 30–31 жовтня 2024 року). Глухів, 2024. С. 60-62.
- Мельник В., Коханевич А. Проблема забруднення поверхневих вод в курсі «Біологія і екологія». Збірник тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнаро-дною участю «ІІІ Шкловські читання «Проблеми сучасних природничо-математичних наук та методик їх викладання»». (м. Глухів, 30–31 жовтня 2024 року). Глухів, 2024. С. 63-64.
- Мельник В.Й. Стельмах К.Г Проблема глобального потепління атмосфери. Цифрова трансформація освіти: теоретико-методичні засади: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 70-річчю проф. В.П.Сергієнка. Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. С.258-261.
- Мельник К. І., Грицай Н.Б. ОСОБЛИВОСТІ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: Збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
- Мороз Т. В. РОЗВИТОК ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: Збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
- Нечай М.В., Грицай Н.Б. ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЄКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАННІ БІОЛОГІЇ ТА ОСНОВ ЗДОРОВ’Я. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: Збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
- Питель І. В. ТЕХНОЛОГІЯ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ IBSE НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: Збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
- Провальчук М., Войтович О.П. Підготовка майбутніх вчителів до розроблення інтегрованих уроків з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Інформаційні технологій в професійній діяльності: матеріали XVІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. 5 листопада 2024р., Рівне: РВВ РДГУ. 2024. С.90-92.
- Ройко Н. ОРГАНІЗАЦІЯ ГРУПОВОЇ РОБОТИ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ БІОЛОГІЇ І ЕКОЛОГІЇ. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
- Супруневич І. В., Грицай Н.Б. ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: Збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
- Черевко О. Здоровий спосіб життя – запорука успішного навчання сучасних старшокласників. Матеріали ІІ Всеукраїнської н.-п. інтернет-конференції «Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини». Рівне, РДГУ, 2023. С. 208-212.
- Шеремет Н. Р., Попельницька О.В. ЕФЕКТИВНІСТЬ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У НАВЧАННІ БІОЛОГІЇ ТА ОСНОВ ЗДОРОВ’Я. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: Збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
- Шомко В., Мельник В. Формування репродуктивної культури на уроках біології та основ здоров’я. Освітньо-наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації: збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Рівне, 15 листопада 2024 р). С. 158-162.
2023 рік
- Алексійчук О., Демчук В. Міжпредметні зв’язки хімії, біології та фізики під час вивчення інтегрованого курсу «Природничі науки». Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини». м. Рівне, 14 грудня 2023 р.). Рівне: О. Зень, 2023. 246 с.
- Артемук Т., Грицай Н. Формування хімічних понять в учнів старшої школи під час вивчення природничих предметів. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). Глухів, 2023. С. 26-28.
- Барчук М.П. Грицай Н.Б. Використання міжпредметних зв’язків під час вивчення «біології і екології» в старшій школі. Шлях в науку: Перші кроки. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та здобувачів освіти. (06 квітня 2023 р.,Тернопіль). Тернопіль, 2023. С.19-21.
- Башинська І.С. Грицай Н.Б. Реалізація індивідуального підходу до учнів у навчанні біології та основ здоров’я. Пріоритетні напрями досліджень у науковій та освітній діяльності: проблеми та перспективи: збірник тез ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю (11-12 жовтня 2023 року). Рівне: Рівненський КЗВО «Рівненська медична академія». С. 46-49.
- Біль Ю., Грицай Н. Методика використання творчих завдань на уроках з природничих предметів. Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 25–27 жовтня 2023 р.). С. 9-11.
- Брисюк Д.М., Грицай Н.Б. Використання біологічних задач у природничій освіті учнів. Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 25–27 жовтня 2023 р.). Полтава, 2023. С. 15-16.
- Вальковець Ю.О., Мельник В.Й. Методика вивчення сенсорних систем на уроках біології у 8 класі. Шлях в науку: перші кроки: II Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених та здобувачів освіти. 6 квітня 2023 року. Тернопіль, 2023. С. 28-30
- Гошко А., Попельницька О. Розвиток статевої культури старшокласників на уроках біології і екології. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). Глухів, 2023. С. 51-53.
- Грицай Н., Ту Ї. Проблема захворювання населення Рівненської області хворобою Лайма. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). Глухів, 2023. С. 159-162.
- Грицай Н.Б., Поляк С.І. Метод STORYTELLING в освіті. Теоретичні та прикладні аспекти вивчення, збереження та збагачення фіто різноманіття у науково-дослідних установах та навчальних закладах України: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (12 жовтня 2023 року, м. Хорол). С. 55-58.
- Грицюк М., Виговський І.В. Використання технології кооперативного навчання учнів на уроках біології в старших классах. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). Глухів, 2023. С. 53-55.
- Грицюк О.В., Виговський І.В. Розвиток наскрізних умінь старшокласників під час вивчення природничих предметів. Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 25–27 жовтня 2023 р.). Полтава, 2023. С. 35-37.
- Дубінець В.М., Грицай Н.Б. Технологія «Перевернутого навчання» на уроках біології та основ здоров’я. Теоретичні та прикладні аспекти вивчення, збереження та збагачення фіто різноманіття у науково-дослідних установах та навчальних закладах України: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (12 жовтня 2023 року, м. Хорол). С. 69-71.
- Колода А., Левшенюк В. Хімічний експеримент у закладах загальної середньої освіти. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). Глухів, 2023. С. 73-75.
- Кошлай А., Грицай Н. Використання моделювання у шкільній природничій освіті. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). Глухів, 2023. С. 82-84.
- Лесик О., Грицай Н. Формувальне оцінювання учнів на уроках з природничих предметів. Пріоритетні напрями досліджень в науковій та освітній діяльності: проблеми та перспективи: збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Рівне, 11-12 жовтня 2023 р. / редкол.: Р.О. Сабадишин та ін. Рівне: КЗВО «Рівненська медична академія», 2023. С. 164-166.
- Лємешев А., Мельник В.Й. Проблема вживання наркотиків підлітками. Інтернет-конференція «Студентський науковий вимір проблем природничо-математичної освіти в контексті інтеграції України до єдиного Європейського і світового освітнього простору» 18-19 травня 2023 року, м. Глухів. С.269-272.
- Луцюк О. Мельник В.Й. Антропічний вплив на атмосферу.міста Рівне. Збірник наукових праць молодих вчених Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка [Електронний ресурс]. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. Вип. 15.
- Ляшик Я.О., Виговський І.В. Сучасні підходи до активізації навчальної діяльності старшокласників. Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 25–27 жовтня 2023 р.). Полтава, 2023. С. 80-82.
- Малишевська М., Попельницька О. Особливості позакласної роботи з біології в профільній школі. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). С. 93-95.
- Мельник В., Максимчук Н. Використання дидактичних ігор при вивченні біології в 7 класі. Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини». (м. Рівне, 14 грудня 2023 р.). Рівне: О. Зень, 2023. С. 10-13.
- Мельник В.Й., Іллюк О.М. Проблема вживання алкоголю в Україні. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). С.176-180.
- Мельник І., Грицай Н. Самостійна робота учнів 10-11 класів на уроках біології. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). Глухів, 2023. С.103-105.
- Наконечна Я., Савчук Л. Технології змішаного навчання біології в умовах війни. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). С.106-108.
- Нечай М.В. Методика організації проєктної діяльності учнів у навчанні біології та основ здоров’я. Альманах «QN»: збірник наукових праць студентів V Всеукраїнської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Студентський науковий вимір проблем природничо-математичної освіти в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього простору» (м. Глухів, 18-19 травня 2023 р.). Випуск 13. Глухів, 2023. С. 149–152.
- Піддубна Я., Попельницька О. Розвиток логічного мислення учнів на уроках біології. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). С. 110-112.
- Полонська В.А., Виговський І.В. Технології інтегрованого навчання природничих предметів у профільній школі. Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 25–27 жовтня 2023 р.). Полтава, 2023. С. 100-101.
- Пономаренко В.Ю., Сяська І.О. Використання онлайн платформ на уроках біології. Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини». м. Рівне, 14 грудня 2023 р.). Рівне: О. Зень, 2023. С. 19-23.
- Сад М.О. Проблемне навчання на уроках біології та основ здоров’я. Альманах «QN»: збірник наукових праць студентів V Всеукраїнської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Студентський науковий вимір проблем природничо-математичної освіти в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього простору» (м. Глухів, 18-19 травня 2023 р.). Випуск 13. Глухів, 2023. С. 158–161.
- Смаглюк А., Грицай Н. Використання цифрових інструментів на уроках біології в профільній школі. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). Глухів, 2023. С.132-134.
- Соловей Ю. М., Левшенюк В. Я. Переваги дистанційного навчання в умовах пандемії COVID-19 та під час воєнних дій. Шлях у науку: перші кроки: матеріали ІІ Всеукраїнської конференції (06 квітня 2023 р., м. Тернопіль). Тернопіль: ФОП Осадца Ю. В,, 2023. С. 136-139.
- Спасюк А., Грицай Н. Різноманітність методів активізації пізнавальної діяльності учнів з природничих предметів. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). Глухів, 2023. С.134-136.
- Стасюк А., Попельницька О. Технології дослідницького навчання в біологічній освіті. Пріоритетні напрями досліджень в науковій та освітній діяльності: проблеми та перспективи: збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Рівне, 11-12 жовтня 2023 р. / редкол.: Р.О. Сабадишин та ін. Рівне: КЗВО «Рівненська медична академія», 2023. С. 291-293.
- Ткачук Р.В., Мельник В.Й. Вейпінг як новий вид паління, вплив на здоров’я школярів. Шлях в науку: перші кроки: II Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених та здобувачів освіти. 6 квітня 2023 року. Тернопіль, 2023. С.151-154.
- Федчук О., Романюк В. Методи сучасних біологічних досліджень. Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини». м. Рівне, 14 грудня 2023 р.). Рівне: О. Зень, 2023. С. 133-135.
- Федчук О.В. Еколого-валеологічне виховання в середніх навчальних закладах. Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 25–27 жовтня 2023 р.). Полтава, 2023. С. 132-133.
- Цекот А.В. Грицай Н.Б. Розвиток креативності учнів старшої школи на уроках біології і екології. Шлях в науку: Перші кроки: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та здобувачів освіти. (06 квітня 2023 р., Тернопіль). Тернопіль, 2023. С. 160-162.
- Черевко О., Демчук В. Здоровий спосіб життя як запорука успішності старшокласників. Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини». (м. Рівне, 14 грудня 2023 р.). Рівне: О. Зень, 2023. 246 с.
- Чупринська А.О., Мельник В.Й. Вивчення забруднення атмосферного повітря методом ліхеноіндикації в інтегрованому курсі «Природничі науки». Шлях в науку: перші кроки: II Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених та здобувачів освіти. 6 квітня 2023 року. Тернопіль, 2023. С.170-173
- Шеремет Н., Грицай Н. Організація фенологічних спостережень учнів у навчанні біології. Сучасні тенденції підготовки майбутніх фахівців у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти: збірник наукових праць Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 24-25 травня 2023 р.) / редкол.: Антонець А. В. (голова ред.) Полтава: ПДАУ, 2023. С. 162–165.
- Шомко В.В., Мельник В.Й. Імунна система організму людини та методика її вивчення у 8 класі. Інтернет-конференція «Студентський науковий вимір проблем природничо-математичної освіти в контексті інтеграції України до єдиного Європейського і світового освітнього простору» 18-19 травня 2023 року, м. Глухів. С.276-280.
- Шостак Ю.О., Левшенюк В.Я. Значення візуалізації у навчанні природничих наук. Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 25–27 жовтня 2023 р.). Полтава, 2023. С. 142-144.
- Щурук Т. Стрес та його роль у житті сучасної людини. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). С. 149-152.
2022 рік
1. Валюх Є., Грицай Н. Особливості навчання природничих наук в освітніх закладах Франції. Проблеми та перспективи розвитку природничої освітньої галузі: зб. наук. праць / наук. ред. Ю. П. Шапран, укл. – Л.І. Довгопола. Переяслав (Київ. обл.): Домбровська Я. М., 2022. С. 23–26.
2. Вейна Н.М., Мельник В.Й. Розвиток STEM-технології на уроках біології. «Комплексний підхід до модернізації науки: методи, моделі та мультидисциплінарність»: матеріали II Міжнародної наукової конференції, м. Чернівці, 26 серпня, 2022 р. / Міжнародний центр наукових досліджень. Вінниця: Європейська наукова платформа, 2022. С. 298–299.
3. Гірук А., Мельник В. Розвиток дослідницьких умінь під час вивчення теми «Екологія» в 11 класі. Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку природничо-математичних наук та методик їх викладання: матеріали ІВсеукраїнської науко-во-практичної інтернет конференції (Глухів, 20-21 жовтня 2022 р.). С.160-163.
4. Грицай Н. Б., Осійчук І.І. Мотивація навчальної діяльності учнів на уроках біології та основ здоров'я. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXIX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ), присвяченої розробкам моделей підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності в Новій українській школі (м. Полтава, 26-27 травня 2022 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. Полтава : Астрая, 2022. С. 69-71.
5. Демидюк С. Г., Грицай Н. Б. Методика організації групової роботи учнів на уроках з природничих предметів. Комплексний підхід до модернізації науки: методи, моделі та мультидисциплінарність: матеріали II Міжнародної наукової конференції, м. Чернівці, 26 серпня, 2022 р. Вінниця: Європейська наукова платформа, 2022. С. 317–318.
6. Калюш Р. Професійна орієнтація школярів на уроках біології. «Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку природничо-математичних наук та методик їх викладання»: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Глухів, 20-21 жовтня 2022 р.). Глухів, 2022. С. 209–212.
7. Козова О., Мельник В. Впровадження методики розвитку критичного мислення при вивченні теми «Біорізноманіття» ROZWÓJ NOWOC-ZESNEJ EDUKACJI I NAUKI –STAN, PROBLEMY, PERSPEKTYWY.TOM XІII: UTYLITARNE WARTOŚCI BADAŃ NAUKOWYCH. Pod redakcją: Jan Grzesiak, Ivan Zymomrya, Vasyl Ilnytskyj. Materiały ХIIІ Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Praktycznej. 25 października 2022 roku.Konin – Użhorod – Przemyśl – Chersoń Посвіт, 2022. С.105-107.
8. Коханевич І. В., Грицай Н. Б. Формування в учнів ціннісного ставлення до здоров’я на уроках біології та основ здоров’я. Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у загальноосвітній школі : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (19 квітня 2022 р.). Полтава, 2022. С. 129–131.
9. Коханевич І.І., Демчук В.В. Значення рослинних білковмісних продуктів у насиченні раціону школяра амінокислотами і білками. Матеріали І Всеукраїнської інтенет конференції. «Освітні та наукові інновації в галузі біології і сфери здоров’я людини». (25 грудня 2022 р., Рівне). Рівне: РДГУ, 2022. С. 79-84.
10. Пархомчук І. О. Лепбук – новітній засіб навчання природничих наук. Збірник наукових праць студентів ІV Всеукраїнської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Студентський науковий вимір проблем природничо-математичної освіти в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього простору». Глухів, 25 травня 2022 р. С. 94-96.
11. Пархомчук І. О. Педагогічна ефективність використання новітніх засобів навчання в біологічній освіті. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «Педагогіка і психологія сьогодення: теорія і практика». Одеса, 21–22 січня 2022 р.
12. Пархомчук І. О., Грицай Н.Б. Інноваційні засоби навчання в шкільній природничій освіті. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Біорізномаїття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у загальноосвітній школі». Полтава, 19 квітня 2022 р. С. 186–
13. Рибачук А. В., Грицай Н. Б. Дидактичні казки як засіб розвитку пізнавальних інтересів учнів до природничих наук. Альманах «QN»: збірник наукових праць студентів IV Всеукраїнської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Студентський науковий вимір проблем природничо-математичної освіти в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього простору» (м. Глухів, 25 травня 2022 р.). Випуск 12. Глухів, 2022. С. 101–102.
14. Сочинська А. П. Технологія критичного мислення- новий тренд освіти. IV Всеукраїнська наукова конференція студентів та молодих учених «Теоретичні та прикладні аспекти досліджень з біології, географії та хімії» м.Суми. Видавництво «Молодий вчений» 29 квітня 2022 р. ст. 105-107
15. Сочинська А. П., Виговський І. В. «Перевернутий клас» - як шлях підвищення ефективності освітнього процесу. Науково-практична конференція «Концептуальні шляхи розвитку освіти та педагогічної науки». Чернігів, 16-17 вересня 2022 р. Одеса: Видавництво «Молодий вчений» 124 с.
16. Чепурко М. В. Формувальне оцінювання як складова контролю знань з біології в старшій школі. Теоретичні та прикладні аспекти досліджень з біології, географії та хімії: матеріали ІV Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих учених. Суми, 2022. С. 113–117.
17. Чепурко М.В., Грицай Н.Б. Адаптивний тест як один з методів контролю знань з біології учнів старшої школи. Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у загальноосвітній школі: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. Полтава, 2022. С. 257–260.
18. Шахієва М., Мельник В. Стратегії роботи з обдарованими старшокласниками у навчанні природничих предметів. Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку природничо-математичних наук та методик їх викладання»: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Глухів, 20-21 жовтня 2022 р.). С. 353-356.
19. Юрчик Л.В., Виговський І.В. Організація дистанційного навчання природничих предметів у старшій школі. Комплексний підхід до модернізації науки: методи, моделі та мультидисциплінарність: матеріали II Міжнародної наукової конференції, м. Чернівці, 26 серпня, 2022 р. Вінниця: Європейська наукова платформа, 2022. С. 335–336.
20. Чмуневич Р.Е., Демчук В.В. тези Переваги та недоліки вегетаріанства і веганства порівняно з традиційним харчуванням Матеріали І Всеукраїнської інтернет конференції. «Освітні та наукові інновації в галузі біології і сфери здоров’я людини» Рівне: РДГУ 25 грудня 2022 р. С. 99-104.
21. Прохор В.Я., Демчук В.В. Ігрові форми навчання та ігрові технології у навчанні природничих дисциплін в основній школі. Матеріали І Всеукраїнської інтернет конференції. «Освітні та наукові інновації в галузі біології і сфери здоров’я людини» Рівне: РДГУ 25 грудня 2022 р. С.144-150.
2021 рік
1. Якимчук О. С., Грицай Н. Б. Технологія «майстерня» як інновація в навчанні біології. Педагогіка і психологія сьогодення: теорія та практика: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (22–23 січня 2021 р., м. Одеса). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2021. С. 125–129.
2. Березовська Т. О., Грицай Н. Б. Застосування технології розвитку критичного мислення учнів у навчанні біології. Педагогіка і психологія сьогодення: теорія та практика: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (22–23 січня 2021 р., м. Одеса). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2021. С. 83–85.
3. Верхогляд Н. В., Грицай Н. Б. Реалізація особистісно орієнтованого підходу під час проведення екскурсій у природу. Педагогіка і психологія сьогодення: теорія та практика: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (22–23 січня 2021 р., м. Одеса). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2021. С. 90–94.
4. Якимчук О. С., Грицай Н. Б. Педагогічна ефективність технології «майстерня» на уроках біології у 6 класі. Проблеми та перспективи розвитку біологічної освіти: зб. наук. праць / наук. ред. Ю. П. Шапран; уклад.: Л. І. Довгопола. Переяслав (Київ. обл.): Домбровська Я. М., 2021. С. 104-109.
5. Радковська А. О., Грицай Н. Б. Методика використання тренінгів на уроках біології та основ здоров’я. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. / уклад.: Н. Назаренко, С. Іванченко. Черкаси: ЧНУ, 2021. С. 58–60.
6. Токарчук Д. С., Грицай Н. Б. Організація роботи з обдарованими та здібними учнями на уроках біології та в позакласній роботі. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. / уклад.: Н. Назаренко, С. Іванченко. Черкаси: ЧНУ, 2021. С. 68–70.
7. Якимчук О. С., Грицай Н. Б. Розвиток творчих здібностейй учнів на уроках біології із застосуванням технології «майстерня». Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. / уклад.: Н. Назаренко, С. Іванченко. Черкаси: ЧНУ, 2021. С. 74–78.
8. Верхогляд Н. В., Грицай Н. Б. Використання проєктної технології у навчанні природничих наук учнів старших класів. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. / уклад.: Н. Назаренко, С. Іванченко. Черкаси: ЧНУ, 2021. С. 82–84.
9. Карпенко Л. В., Грицай Н. Б. Розвиток креативності старшокласників на уроках біології та в позакласній роботі. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. / уклад.: Н. Назаренко, С. Іванченко. Черкаси: ЧНУ, 2021. С. 84–86.
10. Денисюк Н. В., Тетрека О. Є. Формування в учнів 6–9 класів активної життєвої позиції засобами шкільної біологічної освіти. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. / уклад.: Н. Назаренко, С. Іванченко. Черкаси: ЧНУ, 2021. С. 31–32.
11. Денисюк Н. В., Ющук В. А. Особливості використання візуальних засобів навчання в процесі природничої освіти учнів старшої школи. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. / уклад.: Н. Назаренко, С. Іванченко. Черкаси: ЧНУ, 2021. С. 32–34.
12. Мельник В. Й., Березовська Т. О. Використання оздоровчих технологій на уроках біології. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. / уклад.: Н. Назаренко, С. Іванченко. Черкаси: ЧНУ, 2021. С. 48–50.
13. Мельник В. Й., Герасимчук Р. Д. Формування фізіологічних поняит на уроках біології та основ здоров’я. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. / уклад.: Н. Назаренко, С. Іванченко. Черкаси: ЧНУ, 2021. С. 50–51.
14. Ніколайчук К. О., Сяська І. О. Застосування проєктних технологій у екологічному виховання учнів 9 класу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. / уклад.: Н. Назаренко, С. Іванченко. Черкаси: ЧНУ, 2021. С. 52–53.
15. Кирильчук О. О., Грицай Н. Б. Реалізація інтегративного підходу у вивченні природничих предметів у старшій школі. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. 20 травня 2021 р., м. Тернопіль. С. 122–125.
16. Козачук С. Уплив проєктних технологій на формування природничо-наукової й екологічної компетентності старшокласників. Проблеми та перспективи розвитку біологічної освіти: зб. наук. праць / наук. ред. Ю. П. Шапран; уклад.: Л. І. Довгопола. Переяслав (Київ. обл.): Домбровська Я. М., 2021. С. 83–88.
17. Козачук С. О., Сяська І. О. Діяльність природоохоронних об’єктів рідного краю як основа формування природничо-наукової й екологічної компетентності учнів: Тези ХVІІ Всеукраїнської наукової on-line конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених з міжнародною участю «Сучасні проблеми екології», 15 квітня 2021 року. Житомир : Житомирська політехніка, 2021. С. 28.
18. Куцоконь Л. П., Рудь О. Г., Кирильчук О. О. Формування біоетичних знань студентів-біологів у практиці сучасної вищої школи. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. / уклад.: Н. Назаренко, С. Іванченко. Черкаси: ЧНУ, 2021. С. 86–91.
19. Пархомчук І. О., Грицай Н. Б. Диференціація навчання на уроках біології в 7 класі. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (ХХVII Каришинські читання), (м. Полтава, 27–28 травня 2021 р.) / за заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава: ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2021. С. 249–251.
20. Мельник В. Й., Луцюк О. М. Використання дидактичних ігор на уроках біології в шостому класі. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. 20 травня 2021 р., м. Тернопіль. С. 158–161.
21. Мельник В. Й., Шахієва М. П. Робота з обдарованими дітьми у процесі навчання біології. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. 20 травня 2021 р., м. Тернопіль. С. 178–182.
22. Денисюк Н. В., Шумик Л. Р. Використання ситуаційних завдань у процесі природничої освіти учнів старшої школи. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. 20 травня 2021 р., м. Тернопіль. С. 324–327.
23. Толочик І.О., Мельник В.Й. Формування здоров’язбережувальної компетентності як ключової у навчанні природничих предметів у старшій школі. Актуальні проблеми розвитку природничих та гуманітарних наук. Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, студентів та аспірантів, Луцьк, 11.11.2021 р. С. 90-92.
24. Михальчук Ю. В., Грицай Н. Б. Формування соціальної компетентності учнів у закладах загальної середньої освіти. Актуальні проблеми розвитку природничих та гуманітарних наук: збірник матеріалів IV Міжнар. наук.практ. конф. (11 листопада 2021 р.) / відп. ред. Голуб Г.С., Зінченко М. О. Луцьк, 2021. С. 68–70.
25. Зелена І.В., Мельник В.Й. Формування наукової картини світу в учнів 11 класу. Проблеми та перспективи розвитку сучасної біології та біологічної освіти: збірник наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції від 29-30 жовтня 2021 р. Житомир, 2021. С. 172-174.
26. Ковальчук С.І., Грицай Н.Б. Значення дидактичних ігор на уроках біології в 7 класі. Проблеми та перспективи розвитку сучасної біології та біологічної освіти: збірник наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції від 29-30 жовтня 2021 р. Житомир, 2021. С. 178-180.
27. Демчук В.В. Рудчик М.Л. Дослідницька діяльність старшокласників за методом проектів. Проблеми та перспективи розвитку сучасної біології та біологічної освіти: збірник наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції від 29-30 жовтня 2021 р. С. 200-202. Житомир, 2021.
28. Демчук В.В. Войтович Л.О. Розвиток критичного мислення у школярів. Проблеми та перспективи розвитку сучасної біології та біологічної освіти: збірник наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції від 29-30 жовтня 2021 р. Житомир, 2021. С. 160-162.
29. Мартинюк Н.М., Виговський І.В. Формування світогляду учнів у процесі у процесі вивчення біології. Проблеми та перспективи розвитку сучасної біології та біологічної освіти: збірник наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції від 29-30 жовтня 2021 р. Житомир, 2021. С. 185-188.
30. Адам’юк О.П., Виговський І.В. Технології інтегрованого навчання у природничій освіті старшої школи. Освітні та наукові виміри природничих наук [Електронний ресурс] : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської заочної наукової конференції, м. Суми, 8 грудня 2021 р. / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка; [ред-кол.: А. О. Корнус (голова), Л. П. Міронець, О. М Бабенко та ін.]. Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. C. 170-173.
31. Денищиць Л.В., Виговський І.В. Формування ціннісного ставлення до природи в учнів 10-11 класів у процесі вивчення природничих предметів. Освітні та наукові виміри природничих наук: збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської заочної наукової конференції, м. Суми, 8 грудня 2021 р. / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка; [ред-кол.: А. О. Корнус (голова), Л. П. Міронець, О. М Бабенко та ін.]. Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. C. 183-184.
32. Карпенко Л. В., Грицай Н. Б. Формування креативності старшокласників на уроках біології та позакласній роботі. Пріоритетні напрями та вектори розвитку світової науки: матеріали ІІ міжнародної студентської конференції (Т. 3), м. Дрогобич, 19 листопада 2021 р. / ГО «Молодіжна наукова ліга». Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2021. С. 132-134.
2020 рік
1 Грицай Н.Б., Салука Н. М. Використання комп’ютерних технологій на уроках біології. Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні: збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 24–25 квітня 2020 року). Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2020. Ч. 1. С. 57–60.
2. Грицай Н. Б., Бочарова О. Р. Самостійна навчальна діяльність учнів на уроках біології. Дослідження різних напрямів розвитку психології та педагогіки: збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (20–21 листопада 2020 р., м. Одеса). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. Ч. 1. С. 83–84.
3. Грицай Н. Б., Гунько І. Розвиток пізнавальної активності учнів під час екскурсій у природу. Дослідження різних напрямів розвитку психології та педагогіки: збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (20–21 листопада 2020 р., м. Одеса). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. Ч. 1. С. 85–87.
4. Грицай Н. Б., Крук В. М. Формування пізнавальної активності учнів на уроках біології в 7 класі. Дослідження різних напрямів розвитку психології та педагогіки: збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (20–21 листопада 2020 р., м. Одеса). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. Ч. 1. С. 88–90.
5. Грицай Н. Б., Швець Г. І. Особливості використання творчих завдань на уроках біології в 6 класі. Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і практики: збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (18–19 грудня 2020 р., м. Одеса). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. Ч. 2. С. –124.
6. Лукащук А.В., Грицай Н. Б. Розвиток критичного мислення на уроках біології. Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і практики: збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (18–19 грудня 2020 р., м. Одеса). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. Ч. 1. С. –116.
7. Сусь А.Є., Грицай Н. Б. Формування в старшокласників знань про біотехнології на уроках біології та в позаурочний час. Наука, освіта, суспільство очима молодих: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих науковців. Рівне: РДГУ, 2020. С. 222–224.
8. Левчук А.Р., Грицай Н. Б. Формування екологічної культури в учнів 10-11 класів на уроках біології та в позакласній роботі. Наука, освіта, суспільство очима молодих: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих науковців. Рівне: РДГУ, 2020. С. 128–129.
9. Мельник В.И., Сакова Т.І. Акумулювання цезію-137 грибами на радіоактивно забруднених територіях Рівненщини. Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми науково-промислового комплексу регіонів – 2020», 13-17 квітня 2020 р. м. Рубіжне С.98-99.
10. Мельник В.И., Нечай К.В. Біоценоз активного мулу очисних споруд «Рівнеоблводоканал». Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми науково-промислового комплексу регіонів – 2020», 13-17 квітня 2020р.м. Рубіжне С. 92-94.
11. Мельник В.Й. Пілат В.Ф. Забруднення харчових продуктів цезієм-137 на території Рокитнівського району Рівненської області: матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми науково-промислового комплексу регіонів – 2020», 13-17 квітня 2020 р. м. Рубіжне. С.96-97.
12. Мельник В.Й. Українець О. Захворюваність активним туберкульозом в Рівненській області: Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: зб. наук. праць. Переяслав, 2020. Вип. 62. С.147-150.