Наукові публікації здобувачів

Здобувачі вищої освіти беруть активну участь у роботі міжнародних та всеукраїнських науково-практичних конференцій, публікують свої статті у збірниках наукових праць та матеріалах конференцій.

 2024 рік

  1. Артемовець А. ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
  2. Бовталюк Д. С. Реалізація діяльнісного підходу до навчання природничих предметів у старшій школі. Інноваційна педагогіка. 2024. Вип. 75. С. 261-263.
  3. Бричка С. Використання задач на уроках природничих предметів у старшій школі. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини». Полтава, 2024.
  4. Горейко О. Р. РЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ БІОЛОГІЇ ТА ФІЗИКИ НА УРОКАХ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
  5. Грицай Н., Полюхович І. Реабілітація компетентнісного підходу на уроках біології і екології в 10-11 класах. Освітньо-наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації. Рівне, 2024. С. 130-133.
  6. Грицай Н.Б., Ойцюсь Л.В., Попельницька О. В., Мельник К.І. Різноманітність форм і видів позакласної роботи з природничих предметів у закладах загальної середньої освіти. Природнича освіта та наука. 2024. № 5. С. 8-12.
  7. Добриднік Н.О. Забруднення річки Устя в межах міста Рівне. Матеріали 76-ої науково-практичної конференції студентів, аспірантів та слухачів Малої лісової академії НЛТУ України. Львів, 2024. С. 187-190.
  8. Колодій Я. А. ВИКОРИСТАННЯ МЕНТАЛЬНИХ КАРТ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ 9 І 10 КЛАСАХ. Збірник наукових праць студентів. «Студентський науковий вимір проблем природничо-математичної освіти в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього простору». Глухів, 2024. С. 133-138.
  9. Литвинець Г.О., Грицай Н.Б.        ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ У НАВЧАННІ БІОЛОГІЇ І ЕКОЛОГІЇ. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
  10. Літвін К. О., Попельницька О.В. ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ «СВІТОВЕ КАФЕ» У НАВЧАННІ БІОЛОГІЇ І ЕКОЛОГІЇ. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
  11. Ліщук А. Ю., Грицай Н.Б. ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: Збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
  12. Ляхович Д. С., Грицай Н.Б. ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ЯК ЗАСОБУ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: Збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
  13. Максимчук Н.А.         ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ З ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ. Збірник наукових праць студентів. «Студентський науковий вимір проблем природничо-математичної освіти в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього простору». Глухів, 2024.  С. 138-142
  14. Максимчук Н.А., Грицай Н.Б. Використання цифрових інструментів під час дистанційного навчання хімії в старшій школі. ХVІІ Менделєєвські читання (ХVІІ Полтавські хімічні читання): збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 13 – 14 березня 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] – Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2024. С. 134-138.
  15. Маринич І. В. Біорізноманіття Державного ботанічного заказника "Вишнева гора". Матеріали 76-ої науково-практичної конференції студентів, аспірантів та слухачів Малої лісової академії НЛТУ України. Львів, 2024. С. 137-140.
  16. Матвійчук О., Мельник В. Роль харчування людини в формуванні здорового способу життя. Альманах «QN» : збірник наукових праць студентів VІ Всеукраїнської студентської науко-во-практичної інтернет-конференції «Студентський науковий вимір проблем природничо – математичної освіти в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього простору» (Глухів. 16-17 травня 2024 року). Випуск 14. Глухів, 2024. С. 35-39.
  17. Мельник В., Вальковець Ю. Захворювання  інфекційним  гепатитом – актуальне питання методики  навчання біології. Збірник тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної  інтернет-конференції з міжнародною участю «ІІІ Шкловські читання «Проблеми сучасних природничо-математичних наук та методик їх викладання»». (м. Глухів, 30–31 жовтня 2024 року). Глухів, 2024. С. 60-62.
  18. Мельник В., Коханевич А. Проблема забруднення поверхневих вод в курсі «Біологія і екологія». Збірник тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної  інтернет-конференції з міжнаро-дною участю «ІІІ Шкловські читання «Проблеми сучасних природничо-математичних наук та методик їх викладання»». (м. Глухів, 30–31 жовтня 2024 року). Глухів, 2024. С. 63-64.
  19. Мельник В.Й. Стельмах К.Г Проблема глобального потепління атмосфери. Цифрова трансформація освіти: теоретико-методичні засади: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 70-річчю проф. В.П.Сергієнка. Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. С.258-261.
  20. Мельник К. І., Грицай Н.Б. ОСОБЛИВОСТІ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: Збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
  21. Мороз Т. В. РОЗВИТОК ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: Збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
  22. Нечай М.В., Грицай Н.Б. ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЄКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАННІ БІОЛОГІЇ ТА ОСНОВ ЗДОРОВ’Я. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: Збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
  23. Питель І. В. ТЕХНОЛОГІЯ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ IBSE НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: Збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
  24. Провальчук М., Войтович О.П. Підготовка майбутніх вчителів до розроблення інтегрованих уроків з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Інформаційні технологій в професійній діяльності: матеріали XVІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. 5 листопада 2024р., Рівне: РВВ РДГУ. 2024. С.90-92.
  25. Ройко Н. ОРГАНІЗАЦІЯ ГРУПОВОЇ РОБОТИ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ БІОЛОГІЇ І ЕКОЛОГІЇ. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
  26. Супруневич І. В., Грицай Н.Б. ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: Збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
  27. Черевко О. Здоровий спосіб життя – запорука успішного навчання сучасних старшокласників. Матеріали ІІ Всеукраїнської н.-п. інтернет-конференції «Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини». Рівне, РДГУ, 2023. С. 208-212.
  28. Шеремет Н. Р., Попельницька О.В.        ЕФЕКТИВНІСТЬ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У НАВЧАННІ БІОЛОГІЇ ТА ОСНОВ ЗДОРОВ’Я. Подільські читання. Дослідження, охорона довкілля та збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: Збірник за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Кам’янець-Подільський 2024 р.
  29. Шомко В., Мельник В.        Формування репродуктивної культури на уроках біології та основ здоров’я. Освітньо-наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації: збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Рівне, 15 листопада 2024 р). С. 158-162.

2023 рік

  1. Алексійчук О., Демчук В. Міжпредметні зв’язки хімії, біології та фізики під час вивчення інтегрованого курсу «Природничі  науки». Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини». м. Рівне, 14 грудня 2023 р.).  Рівне: О. Зень, 2023. 246 с.
  2. Артемук Т., Грицай Н. Формування хімічних понять в учнів старшої школи під час вивчення природничих предметів. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). Глухів, 2023. С. 26-28.
  3. Барчук М.П. Грицай Н.Б. Використання міжпредметних зв’язків під час вивчення «біології і екології» в старшій школі. Шлях в науку: Перші кроки. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та здобувачів освіти. (06 квітня 2023 р.,Тернопіль). Тернопіль, 2023. С.19-21.
  4. Башинська І.С. Грицай Н.Б.    Реалізація індивідуального підходу до учнів у навчанні біології та основ здоров’я. Пріоритетні напрями досліджень у науковій та освітній діяльності: проблеми та перспективи: збірник тез ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю (11-12 жовтня 2023 року). Рівне: Рівненський КЗВО «Рівненська медична академія». С. 46-49.
  5. Біль Ю., Грицай Н. Методика використання творчих завдань на уроках з природничих предметів. Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 25–27 жовтня 2023 р.). С. 9-11.
  6. Брисюк Д.М., Грицай Н.Б. Використання біологічних задач у природничій освіті учнів.  Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 25–27 жовтня 2023 р.). Полтава, 2023. С. 15-16.
  7. Вальковець Ю.О., Мельник В.Й. Методика вивчення сенсорних систем на уроках біології у 8 класі. Шлях в науку: перші кроки: II Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених та здобувачів освіти. 6 квітня 2023 року. Тернопіль, 2023. С. 28-30
  8. Гошко А., Попельницька О.   Розвиток статевої культури старшокласників на уроках біології і екології. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). Глухів, 2023. С. 51-53.
  9. Грицай Н., Ту Ї. Проблема захворювання населення Рівненської області хворобою Лайма. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). Глухів, 2023. С. 159-162.
  10. Грицай Н.Б., Поляк С.І. Метод STORYTELLING в освіті. Теоретичні та прикладні аспекти вивчення, збереження та збагачення фіто різноманіття у науково-дослідних установах та навчальних закладах України: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (12 жовтня 2023 року, м. Хорол). С. 55-58.
  11. Грицюк М., Виговський І.В. Використання технології кооперативного навчання учнів на уроках біології в старших классах. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). Глухів, 2023. С. 53-55.
  12. Грицюк О.В., Виговський І.В. Розвиток наскрізних умінь старшокласників під час вивчення природничих предметів. Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 25–27 жовтня 2023 р.). Полтава, 2023. С. 35-37.
  13. Дубінець В.М., Грицай Н.Б. Технологія «Перевернутого навчання» на уроках біології та основ здоров’я. Теоретичні та прикладні аспекти вивчення, збереження та збагачення фіто різноманіття у науково-дослідних установах та навчальних закладах України: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (12 жовтня 2023 року, м. Хорол). С. 69-71.
  14. Колода А., Левшенюк В. Хімічний експеримент у закладах загальної середньої освіти. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). Глухів, 2023.  С. 73-75.
  15. Кошлай А., Грицай Н. Використання моделювання у шкільній природничій освіті.  Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). Глухів, 2023. С. 82-84.
  16. Лесик О., Грицай Н. Формувальне оцінювання учнів на уроках з природничих предметів. Пріоритетні напрями досліджень в науковій та освітній діяльності: проблеми та перспективи: збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Рівне, 11-12 жовтня 2023 р. / редкол.: Р.О. Сабадишин та ін. Рівне: КЗВО «Рівненська медична академія», 2023. С. 164-166.
  17. Лємешев А., Мельник В.Й. Проблема вживання наркотиків підлітками. Інтернет-конференція «Студентський науковий вимір проблем природничо-математичної освіти в контексті інтеграції України до єдиного Європейського і світового освітнього простору» 18-19  травня 2023 року, м. Глухів. С.269-272.
  18. Луцюк О. Мельник В.Й. Антропічний вплив на атмосферу.міста Рівне. Збірник наукових праць молодих вчених Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка [Електронний ресурс]. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. Вип. 15.
  19. Ляшик Я.О., Виговський І.В. Сучасні підходи до активізації навчальної діяльності старшокласників. Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 25–27 жовтня 2023 р.). Полтава, 2023. С. 80-82.
  20. Малишевська М., Попельницька О. Особливості позакласної роботи з біології в профільній школі. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). С. 93-95.
  21. Мельник В., Максимчук Н. Використання дидактичних ігор при вивченні біології в 7 класі. Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини». (м. Рівне, 14 грудня 2023 р.).  Рівне: О. Зень, 2023. С. 10-13.
  22. Мельник В.Й., Іллюк О.М. Проблема вживання алкоголю в Україні. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). С.176-180.
  23. Мельник І., Грицай Н. Самостійна робота учнів 10-11 класів на уроках біології. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). Глухів, 2023. С.103-105.
  24. Наконечна Я., Савчук Л. Технології змішаного навчання біології в умовах війни. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). С.106-108.         
  25. Нечай М.В. Методика організації проєктної діяльності учнів у навчанні біології та основ здоров’я. Альманах «QN»: збірник наукових праць студентів V Всеукраїнської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Студентський науковий вимір проблем природничо-математичної освіти в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього простору» (м. Глухів, 18-19 травня 2023 р.). Випуск 13. Глухів, 2023. С. 149–152.
  26. Піддубна Я., Попельницька О. Розвиток логічного мислення учнів на уроках біології. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). С. 110-112.
  27. Полонська В.А., Виговський І.В. Технології інтегрованого навчання природничих предметів у профільній школі. Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 25–27 жовтня 2023 р.). Полтава, 2023. С. 100-101.
  28. Пономаренко В.Ю., Сяська І.О. Використання онлайн платформ на уроках біології. Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини». м. Рівне, 14 грудня 2023 р.).  Рівне: О. Зень, 2023. С. 19-23.
  29. Сад М.О.    Проблемне навчання на уроках біології та основ здоров’я. Альманах «QN»: збірник наукових праць студентів V Всеукраїнської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Студентський науковий вимір проблем природничо-математичної освіти в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього простору» (м. Глухів, 18-19 травня 2023 р.). Випуск 13. Глухів, 2023. С. 158–161.
  30. Смаглюк А., Грицай Н. Використання цифрових інструментів на уроках біології в профільній школі. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). Глухів, 2023. С.132-134.
  31. Соловей Ю. М., Левшенюк В. Я. Переваги дистанційного навчання в умовах пандемії COVID-19 та під час воєнних дій. Шлях у науку: перші кроки: матеріали ІІ Всеукраїнської конференції (06 квітня 2023 р., м. Тернопіль). Тернопіль: ФОП Осадца Ю. В,, 2023. С. 136-139.
  32. Спасюк А., Грицай Н. Різноманітність методів активізації пізнавальної діяльності учнів з природничих предметів. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). Глухів, 2023. С.134-136.
  33. Стасюк А., Попельницька О.  Технології дослідницького навчання в біологічній освіті. Пріоритетні напрями досліджень в науковій та освітній діяльності: проблеми та перспективи: збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Рівне, 11-12 жовтня 2023 р. / редкол.: Р.О. Сабадишин та ін. Рівне: КЗВО «Рівненська медична академія», 2023. С. 291-293.
  34. Ткачук Р.В., Мельник В.Й. Вейпінг як новий вид паління, вплив на здоров’я школярів. Шлях в науку: перші кроки: II Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених та здобувачів освіти. 6 квітня 2023 року. Тернопіль, 2023. С.151-154.
  35. Федчук О., Романюк В. Методи сучасних біологічних досліджень. Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини». м. Рівне, 14 грудня 2023 р.).  Рівне: О. Зень, 2023. С. 133-135.
  36. Федчук О.В. Еколого-валеологічне виховання в середніх навчальних закладах. Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 25–27 жовтня 2023 р.). Полтава, 2023. С. 132-133. 
  37. Цекот А.В. Грицай Н.Б. Розвиток креативності учнів старшої школи на уроках біології і екології. Шлях в науку: Перші кроки: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та здобувачів освіти. (06 квітня 2023 р., Тернопіль). Тернопіль, 2023. С. 160-162.
  38. Черевко О., Демчук В. Здоровий спосіб життя як запорука успішності старшокласників. Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини». (м. Рівне, 14 грудня 2023 р.).  Рівне: О. Зень, 2023. 246 с.
  39. Чупринська А.О., Мельник В.Й. Вивчення забруднення атмосферного повітря методом ліхеноіндикації в інтегрованому курсі «Природничі науки». Шлях в науку: перші кроки: II Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених та здобувачів освіти. 6 квітня 2023 року. Тернопіль, 2023. С.170-173
  40. Шеремет Н., Грицай Н. Організація фенологічних спостережень учнів у навчанні біології. Сучасні тенденції підготовки майбутніх фахівців у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти: збірник наукових праць Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 24-25 травня 2023 р.) / редкол.: Антонець А. В. (голова ред.) Полтава: ПДАУ, 2023. С. 162–165. 
  41. Шомко В.В., Мельник В.Й. Імунна система організму людини та методика її вивчення у 8 класі. Інтернет-конференція «Студентський науковий вимір проблем природничо-математичної освіти в контексті інтеграції України до єдиного Європейського і світового освітнього простору» 18-19  травня 2023 року, м. Глухів. С.276-280.
  42. Шостак Ю.О., Левшенюк В.Я. Значення візуалізації у навчанні природничих наук. Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 25–27 жовтня 2023 р.). Полтава, 2023. С. 142-144. 
  43. Щурук Т.    Стрес та його роль у житті сучасної людини. Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: збірник наукових матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19-20 жовтня 2023 року, м. Глухів). С. 149-152.

2022 рік

1. Валюх Є., Грицай Н. Особливості навчання природничих наук в освітніх закладах Франції. Проблеми та перспективи розвитку природничої освітньої галузі: зб. наук. праць / наук. ред. Ю. П. Шапран, укл. – Л.І. Довгопола. Переяслав (Київ. обл.): Домбровська Я. М., 2022. С. 23–26.

2. Вейна Н.М., Мельник В.Й. Розвиток STEM-технології на уроках біології. «Комплексний підхід до модернізації науки: методи, моделі та мультидисциплінарність»: матеріали II Міжнародної наукової конференції, м. Чернівці, 26 серпня, 2022 р. / Міжнародний центр наукових досліджень. Вінниця: Європейська наукова платформа, 2022. С. 298–299.        

3. Гірук А., Мельник В. Розвиток дослідницьких умінь під час вивчення теми «Екологія» в 11 класі. Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку природничо-математичних наук та методик їх викладання: матеріали ІВсеукраїнської науко-во-практичної інтернет конференції (Глухів, 20-21 жовтня 2022 р.). С.160-163.

4. Грицай Н. Б., Осійчук І.І. Мотивація навчальної діяльності учнів на уроках біології та основ здоров'я. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXIX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ), присвяченої розробкам моделей підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності в Новій українській школі  (м. Полтава, 26-27 травня 2022 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. Полтава : Астрая, 2022. С. 69-71.

5. Демидюк С. Г., Грицай Н. Б. Методика організації групової роботи учнів на уроках з природничих предметів. Комплексний підхід до модернізації науки: методи, моделі та мультидисциплінарність: матеріали II Міжнародної наукової конференції, м. Чернівці, 26 серпня, 2022 р. Вінниця: Європейська наукова платформа, 2022. С. 317–318.

6. Калюш Р. Професійна орієнтація школярів на уроках біології. «Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку природничо-математичних наук та методик їх викладання»: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Глухів, 20-21 жовтня 2022 р.). Глухів, 2022. С. 209–212.

7. Козова О., Мельник В. Впровадження методики розвитку критичного мислення при вивченні теми «Біорізноманіття» ROZWÓJ NOWOC-ZESNEJ EDUKACJI  I  NAUKI –STAN, PROBLEMY, PERSPEKTYWY.TOM XІII: UTYLITARNE WARTOŚCI BADAŃ NAUKOWYCH. Pod redakcją: Jan Grzesiak, Ivan Zymomrya, Vasyl Ilnytskyj. Materiały ХIIІ Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Praktycznej. 25 października 2022 roku.Konin – Użhorod – Przemyśl – Chersoń  Посвіт, 2022. С.105-107.

8. Коханевич І. В., Грицай Н. Б. Формування в учнів ціннісного ставлення до здоров’я на уроках біології та основ здоров’я. Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у загальноосвітній школі : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (19 квітня 2022 р.). Полтава, 2022. С. 129–131.

9. Коханевич І.І., Демчук В.В.   Значення рослинних білковмісних продуктів у насиченні раціону школяра амінокислотами і білками. Матеріали І Всеукраїнської інтенет конференції. «Освітні та наукові інновації  в галузі біології і сфери здоров’я людини». (25 грудня 2022 р., Рівне).  Рівне: РДГУ, 2022. С. 79-84.

10. Пархомчук І. О. Лепбук – новітній засіб навчання природничих наук. Збірник наукових праць студентів ІV Всеукраїнської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Студентський науковий вимір проблем природничо-математичної освіти в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього простору». Глухів, 25 травня 2022 р. С. 94-96.

11. Пархомчук І. О. Педагогічна ефективність використання новітніх засобів навчання в біологічній освіті. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «Педагогіка і психологія сьогодення: теорія і практика». Одеса, 21–22 січня 2022 р.

12. Пархомчук І. О., Грицай Н.Б. Інноваційні засоби навчання в шкільній природничій освіті. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Біорізномаїття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у загальноосвітній школі». Полтава, 19 квітня 2022 р. С. 186–

13. Рибачук А. В., Грицай Н. Б. Дидактичні казки як засіб розвитку пізнавальних інтересів учнів до природничих наук. Альманах «QN»: збірник наукових праць студентів IV Всеукраїнської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Студентський науковий вимір проблем природничо-математичної освіти в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього простору» (м. Глухів, 25 травня 2022 р.). Випуск 12. Глухів, 2022. С. 101–102.

14. Сочинська А. П. Технологія критичного мислення- новий тренд освіти. IV Всеукраїнська наукова конференція студентів та молодих учених «Теоретичні та прикладні аспекти досліджень з біології, географії та хімії» м.Суми. Видавництво «Молодий вчений» 29 квітня 2022 р. ст. 105-107

15. Сочинська А. П., Виговський І. В. «Перевернутий клас» - як шлях підвищення ефективності освітнього процесу. Науково-практична конференція «Концептуальні шляхи розвитку освіти та педагогічної науки». Чернігів, 16-17 вересня 2022 р. Одеса: Видавництво «Молодий вчений» 124 с.

16. Чепурко М. В. Формувальне оцінювання як складова контролю знань з біології в старшій школі. Теоретичні та прикладні аспекти досліджень з біології, географії та хімії: матеріали ІV Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих учених. Суми, 2022. С. 113–117.

17. Чепурко М.В., Грицай Н.Б. Адаптивний тест як один з методів контролю знань з біології учнів старшої школи. Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у загальноосвітній школі: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. Полтава, 2022. С. 257–260.

18. Шахієва М., Мельник В. Стратегії роботи з обдарованими старшокласниками у навчанні природничих предметів. Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку природничо-математичних наук та методик їх викладання»: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Глухів, 20-21 жовтня 2022 р.). С. 353-356.

19. Юрчик Л.В., Виговський І.В. Організація дистанційного навчання природничих предметів у старшій школі. Комплексний підхід до модернізації науки: методи, моделі та мультидисциплінарність: матеріали II Міжнародної наукової конференції, м. Чернівці, 26 серпня, 2022 р. Вінниця: Європейська наукова платформа, 2022. С. 335–336.

20. Чмуневич Р.Е., Демчук В.В.   тези   Переваги та недоліки вегетаріанства і веганства порівняно з традиційним харчуванням Матеріали І Всеукраїнської інтернет конференції. «Освітні та наукові інновації  в галузі біології і сфери здоров’я людини» Рівне: РДГУ 25 грудня 2022 р. С. 99-104.

21. Прохор В.Я., Демчук В.В. Ігрові форми навчання та ігрові технології у навчанні природничих дисциплін в основній школі. Матеріали І Всеукраїнської інтернет конференції. «Освітні та наукові інновації  в галузі біології і сфери здоров’я людини» Рівне: РДГУ 25 грудня 2022 р. С.144-150.

  2021 рік

1. Якимчук О. С., Грицай Н. Б. Технологія «майстерня» як інновація в навчанні біології. Педагогіка і психологія сьогодення: теорія та практика: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (22–23 січня 2021 р., м. Одеса). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2021. С. 125–129.

2. Березовська Т. О., Грицай Н. Б. Застосування технології розвитку критичного мислення учнів у навчанні біології. Педагогіка і психологія сьогодення: теорія та практика: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (22–23 січня 2021 р., м. Одеса). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2021. С. 83–85.

3. Верхогляд Н. В., Грицай Н. Б. Реалізація особистісно орієнтованого підходу під час проведення екскурсій у природу. Педагогіка і психологія сьогодення: теорія та практика: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (22–23 січня 2021 р., м. Одеса). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2021. С. 90–94.

4. Якимчук О. С., Грицай Н. Б. Педагогічна ефективність технології «майстерня» на уроках біології у 6 класі. Проблеми та перспективи розвитку біологічної освіти: зб. наук. праць / наук. ред. Ю. П. Шапран; уклад.: Л. І. Довгопола. Переяслав (Київ. обл.): Домбровська Я. М., 2021. С. 104-109.

5. Радковська А. О., Грицай Н. Б. Методика використання тренінгів на уроках біології та основ здоров’я. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. / уклад.: Н. Назаренко, С. Іванченко. Черкаси: ЧНУ, 2021. С. 58–60.

6. Токарчук Д. С., Грицай Н. Б. Організація роботи з обдарованими та здібними учнями на уроках біології та в позакласній роботі. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. / уклад.: Н. Назаренко, С. Іванченко. Черкаси: ЧНУ, 2021. С. 68–70.

7. Якимчук О. С., Грицай Н. Б. Розвиток творчих здібностейй учнів на уроках біології із застосуванням технології «майстерня». Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. / уклад.: Н. Назаренко, С. Іванченко. Черкаси: ЧНУ, 2021. С. 74–78.

8. Верхогляд Н. В., Грицай Н. Б. Використання проєктної технології у навчанні природничих наук учнів старших класів. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. / уклад.: Н. Назаренко, С. Іванченко. Черкаси: ЧНУ, 2021. С. 82–84.

9. Карпенко Л. В., Грицай Н. Б. Розвиток креативності старшокласників на уроках біології та в позакласній роботі. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. / уклад.: Н. Назаренко, С. Іванченко. Черкаси: ЧНУ, 2021. С. 84–86.

10. Денисюк Н. В., Тетрека О. Є. Формування в учнів 6–9 класів активної життєвої позиції засобами шкільної біологічної освіти. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. / уклад.: Н. Назаренко, С. Іванченко. Черкаси: ЧНУ, 2021. С. 31–32.

11. Денисюк Н. В., Ющук В. А. Особливості використання візуальних засобів навчання в процесі природничої освіти учнів старшої школи. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. / уклад.: Н. Назаренко, С. Іванченко. Черкаси: ЧНУ, 2021. С. 32–34.

12. Мельник В. Й., Березовська Т. О. Використання оздоровчих технологій на уроках біології. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. / уклад.: Н. Назаренко, С. Іванченко. Черкаси: ЧНУ, 2021. С. 48–50.

13. Мельник В. Й., Герасимчук Р. Д. Формування фізіологічних поняит на уроках біології та основ здоров’я. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. / уклад.: Н. Назаренко, С. Іванченко. Черкаси: ЧНУ, 2021. С. 50–51.

14. Ніколайчук К. О., Сяська І. О. Застосування проєктних технологій у екологічному виховання учнів 9 класу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. / уклад.: Н. Назаренко, С. Іванченко. Черкаси: ЧНУ, 2021. С. 52–53.

15. Кирильчук О. О., Грицай Н. Б. Реалізація інтегративного підходу у вивченні природничих предметів у старшій школі. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. 20 травня 2021 р., м. Тернопіль. С. 122–125.

16. Козачук С. Уплив проєктних технологій на формування природничо-наукової й екологічної компетентності старшокласників. Проблеми та перспективи розвитку біологічної освіти: зб. наук. праць / наук. ред. Ю. П. Шапран; уклад.: Л. І. Довгопола. Переяслав (Київ. обл.): Домбровська Я. М., 2021. С. 83–88.

17. Козачук С. О., Сяська І. О. Діяльність природоохоронних об’єктів рідного краю як основа формування природничо-наукової й екологічної компетентності учнів: Тези ХVІІ Всеукраїнської наукової on-line конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених з міжнародною участю «Сучасні проблеми екології», 15 квітня 2021 року. Житомир : Житомирська політехніка, 2021. С. 28.

18. Куцоконь Л. П., Рудь О. Г., Кирильчук О. О. Формування біоетичних знань студентів-біологів у практиці сучасної вищої школи. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. / уклад.: Н. Назаренко, С. Іванченко. Черкаси: ЧНУ, 2021. С. 86–91.

19. Пархомчук І. О., Грицай Н. Б. Диференціація навчання на уроках біології в 7 класі. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (ХХVII Каришинські читання), (м. Полтава, 27–28 травня 2021 р.) / за заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава: ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2021. С. 249–251.

20. Мельник В. Й., Луцюк О. М. Використання дидактичних ігор на уроках біології в шостому класі. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. 20 травня 2021 р., м. Тернопіль. С. 158–161.

21. Мельник В. Й., Шахієва М. П. Робота з обдарованими дітьми у процесі навчання біології. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. 20 травня 2021 р., м. Тернопіль. С. 178–182.

22. Денисюк Н. В., Шумик Л. Р. Використання ситуаційних завдань у процесі природничої освіти учнів старшої школи. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. 20 травня 2021 р., м. Тернопіль. С. 324–327.

23. Толочик І.О., Мельник В.Й. Формування здоров’язбережувальної компетентності як ключової у навчанні природничих предметів у старшій школі. Актуальні проблеми розвитку природничих та гуманітарних наук. Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, студентів та аспірантів, Луцьк, 11.11.2021 р. С. 90-92.

24. Михальчук Ю. В., Грицай Н. Б.   Формування соціальної компетентності учнів у закладах загальної середньої освіти. Актуальні проблеми розвитку природничих та гуманітарних наук: збірник матеріалів IV Міжнар. наук.практ. конф. (11 листопада 2021 р.) / відп. ред. Голуб Г.С., Зінченко М. О. Луцьк, 2021. С. 68–70.           

25. Зелена І.В., Мельник В.Й. Формування наукової картини світу в учнів 11 класу. Проблеми та перспективи розвитку сучасної біології та біологічної освіти: збірник наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції від 29-30 жовтня 2021 р. Житомир, 2021. С. 172-174.            

26. Ковальчук С.І., Грицай Н.Б. Значення дидактичних ігор на уроках біології в 7 класі. Проблеми та перспективи розвитку сучасної біології та біологічної освіти: збірник наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції від 29-30 жовтня 2021 р. Житомир, 2021. С. 178-180.            

27. Демчук В.В. Рудчик М.Л. Дослідницька діяльність старшокласників за методом проектів. Проблеми та перспективи розвитку сучасної біології та біологічної освіти: збірник наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції від 29-30 жовтня 2021 р. С. 200-202. Житомир, 2021.     

28. Демчук В.В. Войтович Л.О. Розвиток критичного мислення у  школярів. Проблеми та перспективи розвитку сучасної біології та біологічної освіти: збірник наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції від 29-30 жовтня 2021 р. Житомир, 2021. С. 160-162.      

29. Мартинюк Н.М., Виговський І.В. Формування світогляду учнів у процесі у процесі вивчення біології. Проблеми та перспективи розвитку сучасної біології та біологічної освіти: збірник наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції від 29-30 жовтня 2021 р. Житомир, 2021. С. 185-188.    

30. Адам’юк О.П., Виговський І.В.  Технології інтегрованого навчання у природничій освіті старшої школи. Освітні та наукові виміри природничих наук [Електронний ресурс] : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської заочної наукової конференції, м. Суми, 8 грудня 2021 р. / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка; [ред-кол.: А. О. Корнус (голова), Л. П. Міронець, О. М Бабенко та ін.]. Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. C. 170-173.

31. Денищиць Л.В., Виговський І.В.  Формування ціннісного ставлення до природи в учнів 10-11 класів у процесі вивчення природничих предметів. Освітні та наукові виміри природничих наук: збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської заочної наукової конференції, м. Суми, 8 грудня 2021 р. / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка; [ред-кол.: А. О. Корнус (голова), Л. П. Міронець, О. М Бабенко та ін.]. Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. C. 183-184.

32. Карпенко Л. В., Грицай Н. Б. Формування креативності старшокласників на уроках біології та позакласній роботі. Пріоритетні напрями та вектори розвитку світової науки: матеріали ІІ міжнародної студентської конференції (Т. 3), м. Дрогобич, 19 листопада 2021 р. / ГО «Молодіжна наукова ліга». Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2021. С. 132-134.

       2020 рік

1 Грицай Н.Б., Салука Н. М. Використання комп’ютерних технологій на уроках біології. Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні: збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 24–25 квітня 2020 року). Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2020. Ч. 1. С. 57–60.

2. Грицай Н. Б., Бочарова О. Р. Самостійна навчальна діяльність учнів на уроках біології. Дослідження різних напрямів розвитку психології та педагогіки: збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (20–21 листопада 2020 р., м. Одеса). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. Ч. 1. С. 83–84.

3. Грицай Н. Б., Гунько І. Розвиток пізнавальної активності учнів під час екскурсій у природу. Дослідження різних напрямів розвитку психології та педагогіки: збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (20–21 листопада 2020 р., м. Одеса). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. Ч. 1. С. 85–87.

4. Грицай Н. Б., Крук В. М. Формування пізнавальної активності учнів на уроках біології в 7 класі. Дослідження різних напрямів розвитку психології та педагогіки: збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (20–21 листопада 2020 р., м. Одеса). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. Ч. 1. С. 88–90.

5. Грицай Н. Б., Швець Г. І. Особливості використання творчих завдань на уроках біології в 6 класі. Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і практики: збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (18–19 грудня  2020 р., м. Одеса). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. Ч. 2. С. –124.

6. Лукащук А.В., Грицай Н. Б. Розвиток критичного мислення на уроках біології. Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і практики: збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (18–19 грудня  2020 р., м. Одеса). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. Ч. 1. С. –116.

7. Сусь А.Є., Грицай Н. Б. Формування в старшокласників знань про біотехнології на уроках біології та в позаурочний час. Наука, освіта, суспільство очима молодих: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих науковців. Рівне: РДГУ, 2020. С. 222–224.

8. Левчук А.Р., Грицай Н. Б. Формування екологічної культури в учнів 10-11 класів на уроках біології та в позакласній роботі. Наука, освіта, суспільство очима молодих: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих науковців. Рівне: РДГУ, 2020. С. 128–129.

9. Мельник В.И., Сакова Т.І. Акумулювання цезію-137 грибами на радіоактивно забруднених територіях Рівненщини. Матеріали  VІ Всеукраїнської  науково-практичної конференції «Актуальні проблеми науково-промислового комплексу  регіонів – 2020»,  13-17 квітня 2020 р.  м. Рубіжне  С.98-99.

10. Мельник В.И., Нечай К.В. Біоценоз активного мулу очисних споруд «Рівнеоблводоканал». Матеріали  VІ Всеукраїнської  науково-практичної конференції «Актуальні проблеми науково-промислового комплексу  регіонів – 2020»,  13-17 квітня 2020р.м. Рубіжне С. 92-94.

11. Мельник В.Й. Пілат В.Ф. Забруднення харчових продуктів цезієм-137 на території Рокитнівського району Рівненської області: матеріали VІ Всеукраїнської  науково-практичної конференції «Актуальні проблеми науково-промислового комплексу  регіонів – 2020», 13-17 квітня 2020 р.  м. Рубіжне.  С.96-97.

12. Мельник В.Й. Українець О. Захворюваність активним туберкульозом в Рівненській області: Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: зб. наук. праць. Переяслав, 2020. Вип. 62. С.147-150.